Köszöntelek Téged az idei
Magyar népmese kihíváson

A lenyíló fülekre kattints, hogy kiválaszd a mesét. Az első mese már ki van választva, innen tudsz tovább lépegetni. Hajrá és sok örömet kívánok az idei kihívásban! 🙂

131 válasz

  1. Kedves Dóczi Ilona!
    Elolvastuk a gyerekekkel a mai mesét, szeretnénk jelezni, hogy nagyon sok benne a hiba.
    Az első részben kimaradt a kaszlóstól a kondásig eljutás.
    A másodikban kimaradt a rák a történetből.
    NAgyon sok a helyesírási hiba ami miatt érthetetlenné válik a mese.
    Nehezen, de kigoboztuk a sztorit.
    Üdvözlettel: 2,b

    1. Igen én is ugyanezeket véltem felfedezni. Szerintem egy ilyen nagy volumenű „kihívás” nem engedhet meg magának ennyire sok helyesírási hibát! A második mese pedig, ha jól emlékszem, a Farkastanya című ahol farkas jár pórul nem pedig ördög.
      Tisztelettel: egy 2-os tanító néni

    2. Ugyanígy látom. Szerencse, hogy előbb magam néztem meg a mesét. Ha még ebben, a magyar nyelvünk hagyományait terjesztő, jóindulatú a
      kezdeményezéssel közreadott mesében sem figyelnek az értelemzavaró elírásokra, megszokják a gyerekek a slendrián mondatszerkesztést. Arról nem is beszélve, hogy a gondolkodás logikáját törik meg egy láncszem kihagyásával. A gyerek keresné, hogy jön ide a szalonna és a rák. Ha a holnapi mese is igénytelen szerkesztésű lesz, inkább Benedek Elektől olvasok.

    3. A Református Kollégium elsőseivel meghallgattuk és illusztráltuk a mesét.

    4. Az tetszett a legjobban az unokamnak,hogy Hamugörcs minden állatnak segített,és nem bántotta csak megleckéztette nagyjait.

  2. Ez egy mese? Olyan, mintha kettő lenne.. A kaszásnál pedig hiányzik belőle egy rész, nem kritikaként írom, csak szeretném jelezni. De a neten is rákerestem, és mindegyik oldalon ugyanúgy hiányos. Köszönöm!

    1. Tetszett a mese,sok benne a szereplő. A gyerekek nagyon szeretik az állatokat. Az első osztályos kislányom nagyon megsajnálta az egeret és az ördögtől meg fél. Utána minden mókás volt.,😊 Holnap is elolvasom a következő mesét a gyerkőcnek.😊 Nagyon szépen köszönjük!🥰

    2. Két mese összeskeveredett?
      Nagyon fura volt ez a mese….
      Sajnos így nem nagyon tetszett a lányaimnak! 🙁

  3. Tetszett a mese, mert vicces volt, mert megleckéztették az ördögöket.

  4. Harmadikosok vagyunk. A tanító néni elolvasta a mesét. Két hasonló mesére iismertünk ebben a mesében. Nagyon furcsának találtuk. De nagyon tetszett! Szeretjük a láncmeséket. Holnap is olvasunk! 🙂

    1. Az első mesében 2 mesét véltem felfedezni, a második mesét- azaz a mese 2. részét-szórakoztatónak találtuk, azonban a mese első fele (ahol a kisegér is szerepelt) nem megfelelően volt lezárva, így nem kapcsolódott logikusan a 2. mesetörténethez.

    1. A mai mesét is köszönjük!
      Kétszer is el kellett olvasnom.
      Tetszett a gyerekemnek.

  5. Tetszett a mese mert, megleckéztették az ördögöket és vicces volt az, hogy az egér össze-vissza szaladgáltatták az egérkét.

  6. Tetszett a mese, mert vicces volt, mert megleckéztették az ördögöket.

    1. Nagy csalódás. Döglött egèr? Meg mi ez au összevisszaság? Egy mese legyen, de az normálisan elejétől a végéig, hiba nélkül. Ez így egy katyvasz, közé nincs a magyar népmesékhez….

  7. Ez a mese a valóságnak a tükre! Kihasználnak másokat és másik is kahasználja a többieket. Valaki ez nem teszi így-úgy bátor, de kihasználható. Sokak gyávák, a bátrak nwm félnek

  8. Jankai Tímea -Győri Kölcsey Ferenc Általános Iskola 3.d szerint:

    A gyermekek reakciói:
    -Ez a mese jó hangulatú volt.
    – A mese vidám volt.
    – A mese számomra tanulságos volt. Mindig gondoljam meg, hogy később mit fogok csinálni.
    – Ez egy jó tempójú mese volt, mert gyorsan történtek az események.
    – Az egyik ördög bátor volt és bevállalós.
    – Az állatok jól elbántak az ördöggel, ez tetszett a legjobban.
    – Számomra azért volt vicces, mert az ördög bevállalta, hogy bemegy a házba, aztán meg rohant ki, hogy porzott az út utána!

  9. Hú hát nem kötekedés képpen vagy nem is tudom…de valahigy elég nagy össze visszaság ez a talán?két mese egyiket sem így ismerem…elolvastam de???

  10. Kicsit követhetetlen volt a mese vezérfonala, de a végén nagyon tetszett a gyerekeknek!

  11. Egy picit zavaros volt a mese, de a hiányzó részeket a gyerekek kitalálták maguknak . Nagyon tetszett nekik, volt aki felismerte a két mesét amiből szerintünk ez szövődött, így felidéztük azokat is, 3 az 1-ben :-). Köszönjük szépen.

  12. Kedves Dóczi Ilona!
    Ezt a mesét sajnos nem nagyon tudtuk elfogadni a gyerekekkel. Nagyon sok helyesírási hiba van benne. a történet néha követhetetlen, hiányos.
    Üdvözlettel: a 3.c

  13. Mi is elolvastuk a mesèt a Nagyvàrad-i 11-es iskolàban,a 3.B osztàlyban. A gyerekek èlveztèk bàr sokan ismertèk ès kijavìtottàk a hibàkat. Köszönjük szèpen

  14. Sikerült a neten fellelhető legbénább mesét idemásolni. Ami egyébként tele van hibával, és követhetetlen.
    Negatív reklámnak viszont jó lett…

  15. Ez a mese kicsit zavaros számomra.
    Vannak benne olyan részek, amik egyszer csak „előjönnek” a semmiből. Pl. a rák…
    Vagy a következő mondat: „Házat , azt mondja, csak odafordítja a nádasnak a hátát, hadd süvöltsön rajta a szél.”
    Vagyis nem egy kerek történetet olvastam, hanem egy „összevissza” mesét.
    Gyerekeknek olvastam az osztályomban. (3. osztályosok.) Közösen nem értettük…

  16. Óvofásoknak PRÓBÁLTAM ELOLBASNI, nagyon sajnáltam, hogy előre nem olbastam el. Nagy csalódás volt a számomra. Később kijavìtva újra mesélem majd, hogy megértsék. Sajnálom, legkózelebb előre átolvasom a kínálatot. 🙁

  17. Több meséből összerakott értelmetlen és értelmezhetetlen szöveg, félregépelésekkel tarkítva.
    Mi volt a cél??

  18. Ez mese kissé zavaros…javításra szorul. Ez a része mindenképpen!

    Eredj, hozz nekem a kaszástló szénácskát, adok neked tejcsikét !

    Elmegy az egérke a kondáshoz szalonnáért.

    – Kondás, adjál nekem szalonnát, adom kaszásnak, a kaszás ad nekem szénácskát, szénácskát adom tehénkének, tehénke ad nekem tejcsikét, tejcsik adom cicamicának, cicamica ad énnekem farkincát!

  19. 5 éves kisfiam figyelmesen végighallgatta s azt mondta, „Milyen érdekes, hogy ez a Kóró és a kismadár-fajta mese és a Brémai muzsikusok-fajta mese egy mesében!” S tökéletesen igaza van 🙂 Tetszett, köszönjük, várjuk a többit.

  20. Minden nap olvasok mesét , s úgy gondolta itt találok rá arra amit még nem mondtam el. Kicsit Zagyvának éreztem ezt a mesét, mert, kimaradt belőle rész, s más mesével ötvözték.

  21. El olvastuk a mesét, de nagyon fura, hibás, hiányos es össze van keverve, a gyerekek nem nagyon értettek 😞

  22. Kedves Ilona!
    Nagy lelkesedéssel vágtunk bele a mesekihívásba,de szomorúan tapasztaltuk,hogy a mese tele van hibákkal.Kimaradtak szereplők( rák,bika).A végére ugyan kibogoztuk,hogyan történhetett,de megtörött a mese varázsa.
    A mesekihívás ötlete nagyszerű!
    Remélem,a holnapi mesében nem találunk hibákat.
    Tisztelettel : tanítónő Erdélyből

  23. Számunkra nagy csalódás ez a mese, jobban mondva ez a két mese. Tele van hibával, néhol követhetetlen a történet. Elolvasta egyáltalán, kedves Ilona, mielőtt közzétette?

  24. Elolvastuk a mesét és nagyon furcsának találtuk. Nekünk kell kiegészíteni vagy hozzátenni a kimaradt részeket és különválasztani a történetet? Sajnos a gyerekek nem nagyon értették. Köszönjük.

  25. Elolvastuk. Két külön meseként ismerjük más szereplőkkel. Köszönjük.

  26. Jo napot kívánok, jo volt a mese,csak egy kicsit hibás, de a kislányom azt mondta neki tetszett. További szép estét mindenkinek.

  27. Elolvastuk,nagyon tetszett! Örültek, hogy sok volt benne az állat. Viccesnek találták, hogy a cica befogta az egereket, ahogyan megleckéztették az ördögöt! Várjuk a következőt!🙂

  28. Kislányomnak tetszett,együtt kibogoztuk, a kissé hiányos történetet. Várjuk a holnapi mesét!🙂

  29. A fiam 6 éves. Most olvastuk el a mesét, nagyon érdekes volt.
    Hiányzott a kaszás és a rákot nem vették fel a szekérre, de mégis benne volt a mesében.
    Két mese van ebben a mesében.
    Az tetszett neki a legjobban, hogy Cicamicáékat nagyobb ördögnek nézték az ördögök.

  30. Kedves Ilona!
    Első osztályos gyermekem türelmetlenül várta már a mesét, s hazafelé már a buszmegállóban el kellett olvasni. ☺️ Estére ismètlèst kér. Köszönjük szépen!

  31. Hát azt hittem, hogy érdekesebb lesz a történet, de olyan volt mint az egérke! Se füle se farka! Kisfiamnak akartam esti mesének, de inkább kihagyom! Így csak magamnak olvastam el! Remélem a holnapi jobb lesz!

  32. Borzasztó mese volt…egy 3 éves gyereknek követhetetlen, a szóhasználat („megdöglött”) megdöbbentő. Jó, hogy elolvastam előtte ezt a katyvaszt, és ki tudtam egészíteni, másképp tudtam mondani, mert nagy csalódás lett volna. Alig vártam hogy vége legyen, a gyerek legalább ezt nem mutatta, türelmesen végig várta, és kérte hogy valami mást is olvassak…

  33. Őszintén szólva jobbra/többre számítottam, ahogy látom, ellenőrizetlenül, a hibákkal együtt találomra lett átemelve a nepmese.hu oldalról 😕
    Ennek kár volt ekkora felhajtást csapni. A holnapit jobb lesz ha előre átfutom, mielőtt felovasnám a gyerekeknek.

  34. Szerintem is 2 mese lett összekeverve. Az elsőből ki is maradt egy rész, ami elég feltűnő volt. Aztán lehet ez direktes és a kvízes kérdések erre fognak alapulni 😉

  35. Tetszett a mese,csak az a resze nem,hogy az eger megdoglott( mivel nagy allatbaratok vagyunk :-))Es nevetett a lanyom a vegen,hogy megkapta az ordog aimi jart neki

    1. Mi is elolvastuk a mesét.
      De sok hiányzó rész van benne, vagy elég össze vissza vannak a történések…
      A kislányom mondja, hogy az óvodában hallota, de addig volt , hogy leverte a makkot.az egér… Tovább nem volt. 🤨🤔

  36. Nem olvastam el a gyerekeknek, nekem zagyvaságnak tűnt, és sok helyen értelmetlen volt a szövege, de ez az én személyes véleményem!

  37. Nekünk is tetszett a mese, bár maradtak ki részek belőle és ez az elején kicsit megzavarta a történet menetét! De észre vették a hibát mindketten és a házi feladat is hasonló volt, láncmesét kellett kitalálni!
    Köszönjük szépen a lehetőséget! Izgatottan várjuk a holnapi mesét!

  38. Érdekes volt. Hiányoznak belőle részek?Nem tudom. Nekem hiányosnak tűnt.

  39. Nagyon tetszett a mese, mert tanulságos volt. A gyerekek szeretik az állatmeséket.

  40. Ismerjük a meséket, de csatlakozom az elöző bejegyzésekhez, az első fele hiányos is, és 2 mese van összeillesztve.

  41. Én sajnos nem értettem a mesét. Azt se, hogy megdöglött az egér, a cicamica pedig fogott másik kettőt. Miért? Az nekem már másik mese lenne. A házat se nagyon értettem. És hogyan jöttek a képbe az ördögök?
    Sajnos ez egy kicsit a kedvencét szegte!
    Remélem javítva lesz és akkor megértem! Mert eddig nagyon jó mesék voltak és nagyon szeretem őket!

  42. A lányomnak tetszett a mese, mert jó hangulatú volt és viccesek voltak benne a szereplők.

  43. Nekünk elég össze visszaságnak tűnt ez a mese. Szerintünk is 2 mese volt összevegyítve mert mindkét mesét ismertük régebbről, kicsit másként.

  44. Valóban nehezen követhető két mese egymás után. Kicsit kérdőjeles.
    De azért elolvastuk és megpróbáltuk követni.

  45. Kedves Ilona, elolvastam a mesét az óvodás csoportomnak. Sajnos néhány részlet kimaradt a cselekményből , és a végén is átvezetés nélkül kezdődött a másik mese. Kicsit zavaros volt számomra.

  46. Gyermekem szavait idézve „elég morbid mese ez anyaaaaa” hát szörnyű volt esti mesének! Rengeteg hiba és hiányzó szövegrészek.

  47. …az egér megdöglött… ez a rész meglepett minket, kacagták a gyerekeim, és nem igazán értették. Kíváncsi vagyok miért ilyen ez a mese?

  48. Nekem tetszett, csak nem mindenhol volt követhető, hogy ki mit csinált.

  49. Sziasztok.
    Őszintén kissé össze kavarodtak a dolgok az elején,de jót nevetett a legnagyobb a végén. A többiek elaludtak szokásokhoz híven. 🤫😇😊

  50. Tényleg több hiba is volt a mesében, de a gyerekek azokon nevettek a legjobbakat, hiszen ismerték az eredeti történeteket is. A hiányosságok inkább az olvasó dolgát nehezítik meg.

  51. A lányomnak csalódás volt ez a mese, mivel hiányoztak részek.
    …s õszintém nekem is! Az emaileket olvasva már nagyon vártam ezt a napot, egy színvonalas eseményre számítottam s nagyon zavaróak voltak a helyesírási hibák, hiányosságok.
    Kérem olvassák át többször a következõ 3 mesét, helyesírási hibákra, részletekre odafigyelve mielõtt megosztják. Köszönettel

  52. Tetszett a mese,vicces volt,csak néhol érthetetlen a kimaradt rész miatt.

  53. Öcsémmel és anyukàmmal közösen olvastuk el.Volt olyan rész,ami kimaradt,de vicces ès jó volt.

  54. Ilyen hosszú mesét még nem olvastunk, de nagyon tetszett. Sosem olvastunk még mesében olyat, hogy fürdik a király! Benne volt a három akadály leküzdése, a jutalom a segítségért. Teszett nekünk ez a mese!
    3.osztály

  55. Nem osszefuggo szoveg, helyenkent ertelmetlen. Nem ajanlom kicsi gyerekeknek, tartalma helyenkent durva, morbid.

  56. A ma olvastuk el mindkét mesét a Cicamica és A virágfejű ember meséket. Az első mesénél a gyerekek reakciója az volt, hogy állandóan kijavítottak. A második mese az nagyon tetszett.

  57. Jankai Tímea -Győri Kölcsey Ferenc Általános Iskola 3.d szerint:

    – Kicsit szomorú volt, mert meg akarták ölni a királyfit.
    – Szerintem a segítségről, szeretetről szólt.
    – Tanulságos volt, mert bebizonyosodott, hogy ha segítesz valakin, ő visszasegít.
    – Tanulságos volt, mert nem szabad soha hazudni,
    – Okos volt a fiú, mert mindent megtett, hogy királyfi lehessen újra.
    – A királyfi jól tette, hogy belement a cserébe, mert a végén így elnyerte a jutalmát.
    – Jó példa a mese, hogy ne legyünk erőszakosak másokkal.
    – A királyfinak a legnagyobb szerencséje volt, hogy kiszabadította a Virágfejű embert.
    – Izgalmakkal teli mese volT4

  58. Elolvastuk, megbeszéltük, lerajzoltuk.
    Köszönjü szépen!
    2.D- Vámbéry Ármin Alapiskola, Dunaszerdahely

  59. Itt is volt, ott is volt, édesapámnak is volt, édesanyámnak is volt, nekem is volt, neked is volt, volt a világon egy macska. Ez a macska egyszer tejet evett egy tálból; odamegy egy kis egér, csak nyalogatja, csak nyalogatja a tál szélét. Mondja neki a macska: – Ne bolondozz ám, egér pajtás, ne nyalakodjál, mert majd bekapom a farkincádat! A kis egér nem hitte, csak nyalakodott, a macska bekapta a farkincáját. Rítt-sírt a kis egér, kérte a macskát, adja vissza neki a farkincáját, de az nem adta. – Hozz nekem tejet a tehéntől, akkor visszaadom a farkincádat. Elment az egér a tehénhez. – Tehén, adj nekem tejet, tejet adom cicának, cica visszaadja farkincámat. – Nem adok addig – mondja a tehén -, míg nekem a kaszástól szénát nem hozol. Elment a kis egér a kaszáshoz. – Kaszás, adj nekem szénát, szénát viszem tehénnek, tehén ad nekem tejet, tejet viszem cicának, cica visszaadja farkincámat. – Nem adok addig, míg nekem a sütőtől kenyeret nem hozol. Elment a kis egér a sütőhöz. – Sütő, adj nekem kenyeret, kenyeret viszem kaszásnak, kaszás ad nekem füvet, füvet viszem tehénnek, tehén ad nekem tejet, tejet viszem cicának, cica visszaadja farkincámat. – Nem adok addig – mondja a sütő -, míg nekem a disznótól szalonnát nem hozol. Elment a kis egér a disznóhoz. – Disznó, adj nekem szalonnát, szalonnát viszem sütőnek, sütő ad nekem kenyeret, kenyeret viszem kaszásnak, kaszás ad nekem füvet, füvet viszem tehénnek, tehén ad nekem tejet, tejet viszem cicának, cica visszaadja farkincámat. – Nem adok addig – mondja a disznó -, míg nekem fától makkot nem hozol. Elment a kis egér a fához. Amint ott nézeget fel keservesen, hogy mi módon kellene onnan makkot hozni le, hirtelen egy szem makk leesett, a kis egérnek a fejére esett, úgy megütötte, hogy mindjárt megdöglött bele. Ha a kis egér meg nem döglött volna, talán az én mesém is tovább tartott volna. Arany László Magyar népmesék – Móra Ferenc Könyvkiadó Budapest – 1979

  60. A 3 evesemet nem erdekelte es a cicamicát kérte ismet ☺️
    En azert elolvastam. „Hazug embert hamarabb utolérik mint a sánta kutyát.” avagy „Aki másnak vermet ás maga esik bele”

  61. Kedves Ilona!

    Ma olvastam fel mindkét mesét (Cicamica és A virágfejű embert). A diákjaim nagy érdeklődéssel és csodálkozással hallgatták a népmeséket! Kedvencük a A virágfejű ember meséje, melyhez különböző illusztrálható részletet soroltak fel a meséből.

    Tisztelettel: 3. osztály

  62. Köszönjük a meséket,ismertük már,de ennek ellenére meghahhgatta a gyerekem.

  63. Kicsit hiányos, de a gyerekeknek tetszett! Azt mondták a cseppjeim, hogy tanulságos volt! 🙂 Köszönjük!

  64. Az első mese érthetetlen volt a gyerekek számàra. Végül kiköböztük, hogy három mese van egyben. Ugyanakkor hiányos, a történetek nem követik az előző rész gondolatmenetét.
    A mai mese nagyon hosszú egy kisiskolás szàmára. Előre elolvastam én, és elmeséltem a gyerekeknek

  65. Bàr kicsit hosszùnak tűnt nekem a mai mese az osztàlyom egyre izgatottabban vàrta mi lesz a vège? Mindenkinek nagyon tetszett. Jòkat szòrakoztak a kiràly ötletèn, a viràgtündèr leìràsàn, valamint a beszèlő galambok ötletèn. A legnagyobb hatàst a mese befejezèse vàltotta ki. Nagyon vàrjàk màr a holnapi mesèt. Köszönjük szèpen!

  66. Ell olvastam nekem tetszett 😁 csak a hogy az egér meghalt az nem tetszett de a többi jó volt 😀

  67. A fiamnak az tetszett a legjobban az egész meséből, hogy össze cserélték a ruhájukat.

  68. Nagyon tetszett, bár amikor megláttam milyen hosszú megijedtem. A mese nagyon jó volt. Izgatottan várom a holnapit.🙂

  69. Nagyon tetszett a második mese. Az első hiányos volt. Két külön mesének ismertem.

  70. Jó estét!
    Tényleg sok az első mesében a hiba és ötvöződik a két mese.?Picit nehezen tudták a gyerekek követni a cselekményeket,de a fontos az volt,hogy olvassunk ,méghozzá mesét,mert sajnos nagyon keveset ismernek a mai gyerekek.Ez tehát megtörtént és még fantáziáltak is a gyerkőcök egy keveset…(amit nagyon szeretnek!) Tehát hasznos időtöltés volt!
    Köszönjük!

  71. Eddig ez a mese tetszett legjobban.
    3.osztály

  72. Nagyon èlvezetes volt a mai mese is! Kèt csapatra oszlott az osztàlyom miszerint a mai illetve a tegnapi volt izgalmasabb! Jòt szòrakoztunk az èrvelèseken ès ellenèrvelèsen.

  73. Szuper volt a mese, nagyon tetszett az osztálynak!
    Köszönjük szépen! 2.D Vámbéry Ármin Alapiskola, Dunaszerdahely

  74. Elolvastuk, feldolgoztuk A szegény ember kilenc tyúkja c. mesét. Remekül szórakoztunk, mindenkinek ajánljuk!
    Szeretettel a IV. C Bihardiószegről

  75. Jankai Tímea -Győri Kölcsey Ferenc Általános Iskola 3.d szerint:

    A gyermekek reakciói:
    – Tanulságos volt a mese: nézzük meg, hogy kivel verekszünk
    – Vicces volt a gyermekek ugatása, és a róka reakciója
    – Tréfás volt, hogy a medve hitt a szegény embernek, hogy eltudja őt bújtatni
    – Tanulságos volt: Ne bízz idegenben!
    – A szegény ember is ravasz volt, hisz ő is túljárt a róka eszén

  76. Ebben a mesében egy egesz állatsereg sorakozott fel…
    Köszönjük.

  77. Nagyon tetszett a második és harmadik mese.Várjuk a következő mesét is!

  78. Nagyon tetszett és vicces volt mert, becsapták a medvét és a rókát. 🙂🦊🐻

  79. Nagyon jó volt ez a mese és ez tetszett nekünk a legjobban.
    Jó tett helyében jót várj! -ezen kívül a megbocsátás is fontos.

  80. Az első mesében 2 mesét véltünk felfedezni, mint ahogy látom mások is,. A mesék tetszettek az elsős gyermekeimnek, rajzot készitettek hozzá. Viccesnek, tanulságosnak találtuk és más befejezést alkottunk a meséknek.

  81. Jankai Tímea -Győri Kölcsey Ferenc Általános Iskola 3.d szerint:

    Gyerekszáj:
    – Hamugörcs eszes volt!
    – Hamugörcs jószívű volt!
    -Tanulságos mese volt, hogy soha ne bántsuk a másikat, mert a bántástól nekünk is fáj a szívünk!
    -Hamugörcsnek mákja volt, hogy segített az állatoknak!
    -Hamugörcs is kitalált valamit a bátyjainak, hogy ők is megszívják! Tehát agyas volt!
    -Hamugörcs szófogadó gyermeke volt anyjának!
    -Hamugörcs segítőkész volt, hisz segített mindenkinek, aki segítséget kért tőle.
    – Nagyon csúnya dolog volt a testvérektől, hogy meg akarták ölni öccsüket!
    -Hamugörcs bátyjai irigyek voltak!
    -Hamugörcs bátyai jól megjárták, mert nem hitték el, hogy öccsük mindent meg tud csinálni!
    – Szomorú hangulatú volt számomra a mese, mert a testvéreknek nem szabad gonosz gondolatokkal fordulni egy ellen!

  82. Nagyon tetszett Hamugörcs erőfeszítése. A testvérei nagyon gonoszak voltak. Nekem ez az egész magyar népmesés kihívás nagyon tetszett. Remélem jövőre is lesz ilyen! 🙂
    Köszönöm szépen.

  83. Kedves Ilona!
    Örömmel olvastam a meséket az óvodás gyerekeknek. Különlegesek voltak. Remélem jövőre is új meséket kapunk, várjuk nagy érdeklődéssel.

  84. Nekünk a negyedik mese is nagyon tetszett, a gyerekek érdeklődve figyelték az egész mesét. Köszönjük az élményt!!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Online Élménymese Klub

Egy közösséget keresel ahol értéknek tekintik a magyar népmeséket? Sok mesét ismersz, de még többre vágysz? Hiányoznak a népmese kihívás alatt megszokott hangos mesék gyermekednek? Íme, itt a népmese kihívás folytatása. Figyelem! Csak meserajongóknak és mesés élményekre vágyóknak! Ez a magyarra hangolva mesés esszenciája, amit Online Élménymese Klubnak neveztünk el.

Piroska és a farkas báb és színező

Ez egy online letölthető termék PDF formátumban. 8 db kivágható figura, amelyből 4 db kiszínezhető plusz a hozzá tartozó piroska és a farkas meseszövegével.

Azoknak a gyerekeknek, akik még nem tudnak olvasni és azoknak is, akik már igen. A csomagban sablonokat és színezőket találsz. A színes figurákat használhatod síkbábként, vagy szerepjátékokban fejdíszként. 

Online Élménymese Klub

Egy közösséget keresel ahol értéknek tekintik a magyar népmeséket? Sok mesét ismersz, de még többre vágysz? Hiányoznak a népmese kihívás alatt megszokott hangos mesék gyermekednek? Íme, itt a népmese kihívás folytatása. Figyelem! Csak meserajongóknak és mesés élményekre vágyóknak! Ez a magyarra hangolva mesés esszenciája, amit Online Élménymese Klubnak neveztünk el.

Csatlakozz a Klubhoz most! 🙂

Piroska és a farkas báb és színező

Ez egy online letölthető termék PDF formátumban. 8 db kivágható figura, amelyből 4 db kiszínezhető plusz a hozzá tartozó piroska és a farkas meseszövegével.

Azoknak a gyerekeknek, akik még nem tudnak olvasni és azoknak is, akik már igen. A csomagban sablonokat és színezőket találsz. A színes figurákat használhatod síkbábként, vagy szerepjátékokban fejdíszként. 

A bábozás egy fantasztikus elfoglaltság: egyszerű kellékek segítségével elmeséltek egy történetet, megoldotok egy problémát, feloldotok egy dilemmát. Ezen kívül segít a gyerekeknek traumák feldolgozásában is. A báb segítségével a gyermek kijátssza magából az őt ért sérelmeket. Kérd a színezőt most! 🙂

Dóczi Ilona – Magyarra Hangolva​

Gyermekedet én hangolom magyarra

Nekem is van gyermekem, akinek szüksége volt a segítségre és teljesen megértelek most Téged, tudom miken mész keresztül. 

Célom, hogy a külföldön élő családok gyermekei is könnyedén és szórakozva tanulják meg ezt a szép nyelvet. Sok példát, képet hozok Belgiumból, (én ott élek), amik használhatóak akkor is, ha másik országban élsz. Ha külföldön élsz, segítek neked, hogyan tanítsd a gyermekednek a magyar nyelvet, vagy megtanítom neki én. 

Média megjelenések 

Itt találkozhattál már velünk

Számos média megjelenés, televíziós riport, társ blogcikk jelent meg már rólunk az elmúlt 10 évben a sikereinkről és a módszertanunkról.